New Ceramics!

Dette afsnit inkluderer i øjeblikket ikke noget indhold. Føj indhold til dette afsnit ved hjælp af sidepanelet.

Dette afsnit inkluderer i øjeblikket ikke noget indhold. Føj indhold til dette afsnit ved hjælp af sidepanelet.

Dette afsnit inkluderer i øjeblikket ikke noget indhold. Føj indhold til dette afsnit ved hjælp af sidepanelet.

Dette afsnit inkluderer i øjeblikket ikke noget indhold. Føj indhold til dette afsnit ved hjælp af sidepanelet.

FAQ

Bestilling

Hvis du vil placere din ordre, skal du gennemgå et par trin, før vi modtager din ordre.

TRIN 1: Føj de ønskede produkter til din indkøbskurv, og klik for at gå til kassen.

TRIN 2: Personlige data. Indtast dine personlige oplysninger her, og fortsæt med forsendelse og derefter betaling.

TRIN 3: Betalingsmetode. Vælg en betalingsmetode: Visa, MasterCard eller PayPal.

Kontakt vores kundeservice så hurtigt som muligt.

Har du ikke modtaget en forsendelsesbekræftelse endnu? Så annullerer vi din ordre, så du kan placere en ny ordre.

Har du allerede modtaget en forsendelsesbekræftelse? Returner så din pakke, så snart du har modtaget den og placer en ny ordre.

Uanset hvilken betalingsmetode du vælger, kan vi kun levere din pakke, når vi har modtaget betalingen.

• Betaling med kreditkort: Visa eller MasterCard
Denne betalingsmetode beder også om kortets verifikationskode. Denne kontrol vil bekræfte, at dit kort ikke bruges af en uautoriseret person. Hvis du vælger at betale med kreditkort, debiteres beløbet fra dit kort straks efter bekræftelse af betalingen.

• Betaling med PayPal

Der er altid en faktura med din pakke, uanset om du er en virksomhed eller privatperson. Ønsker du en faktura med et momsnummer? Så kan du kontakte os, så hjælper vi dig med glæde.

Levering

Levering derhjemme eller på arbejde

Vi arbejder sammen med Postnord som forsendelsespartner for alle forsendelser.

I løbet af dagen leverer vi mellem kl. 8 og 17.

Afhentning ved Postnord (kontor, poststed)

Du kan hente din pakke på et postkontor eller et poststed. Din ordre forbliver tilgængelig i 14 dage på det indsamlingssted, du har valgt.

Hvid du ikke er hjemme så leverer Postnord den næste arbejdsdag igen. Hvis du stadig ikke har modtaget pakken, vil postbudet efterlade et notat med oplysninger om indsamling fra et pakkeopsamlingssted.

Hos Homecove leveres alle pakker gratis til dit hjem.

Leveringstiden afhænger af forskellige faktorer, såsom vores tilgængelige lager, den valgte leverings- og betalingsmetode.

Vores behandlingstid er 1-3 arbejdsdage efter placeringen af en ordre. 

Derefter kan det tage omkring 8-15 arbejdsdage, før din ordre ankommer. 

Vi har ikke varen på lager i vores centrale lager, så vi får den leveret til dig fra vores lager i Asien.

Vi ved, at hurtig levering er vigtig for dig, og vi arbejder konstant på det!

Så snart din pakke forlader os, vil du altid modtage en forsendelsesbekræftelse med et trackingnummer. I denne e-mail finder du et link, som du kan følge den nøjagtige leveringsstatus for din pakke.

Du kan opsøge din ordre med dit trackingnummer på:

https://portal.postnord.com/tracking/

eller på:

http://parcelsapp.com/en 

Retur

Nej, omkostningerne ved returnering afholdes altid af kunden.

For at returnere dit køb skal produktet stadig være i sin originale indpakning. Vores returperiode er 14 dage efter modtagelse af dit køb.

Når vi har modtaget din returpakke, tilbagebetaler vi beløbet inden for 5 arbejdsdage til det kontonummer, som du bestilte. Afhængigt af din bank kan dette tage 1-3 arbejdsdage.

Hvis du vil returnere eller udveksle en ordre, skal du først kontakte vores kundeservice:

1. Send en e-mail med dit navn + detaljer + ordrenummer via e-mail. Hvis produktet er beskadiget, skal du sende nogle fotos som bevis. Du kan nå os på følgende e-mail-adresse: support@homecove.dk

2. Så snart vi har modtaget din e-mail, sender vi en returformular.

3. Udskriv returformularen og udfyld oplysningerne, så vi kan behandle returneringen. Føj formularen til pakken.

4. Tag pakken med til det nærmeste postkontor, og send den til følgende adresse:

VDH - ECOMMERCE BV
Steenweg til Eigenbrakel 8 - bus 0101
1652 Alsemberg
BELGIEN

Vi anbefaler, at du sender alle returneringer via en sporbar pakke. Opbevar det retursporingsnummer, der er knyttet til den pakke, du returnerer, for at sikre, at pakken returneres korrekt til vores lager. Homecove er ikke ansvarlig for mistet afkast.

Returbetingelser:

- Varerne skal returneres inden for 14 dage efter modtagelse;

- Varerne skal returneres i den originale emballage og med etiketter;

- Varerne skal være i deres oprindelige stand og må ikke indeholde spor af brug.

- Vi forbeholder os ret til at nægte returnerede genstande, hvis det er mistanke om, at varerne allerede er blevet brugt eller beskadiget på grund af vores egen skyld.

- Kunden er ansvarlig for omkostningerne ved returnering. Disse omkostninger refunderes ikke. Vær opmærksom på dette.

Sikkerhed

Hos Homecove betragter vi sikkerheden og kontinuiteten i vores onlinetjenester som en højeste prioritet.

Vores hjemmeside er hostet via webshop-platformen shopify. Takket være vores partnerskab med den globale leder inden for e-handel kan vi tilbyde ekstremt sikre betalinger, og alle data er beskyttet mod potentielle trusler.

Betaling på Homecove er muliggjort af Stripe. Som markedsleder i Europa for betalinger er dine data altid i gode hænder.

Du kan gøre dette ved blot at kontakte vores kundeservice. Vi er glade for at gøre det nødvendige for dig.

Dette er altid tilfældet med internationale e-handelsvirksomheder. Du behøver ikke at bekymre dig om dette.

Search